Albums

Albums 1 - 8 van 8

1. IMG_9917

Dag 20 Singapore-Schiphol

De laatste foto's, een ritje door Singapore (voor de goede volgorde bij het verhaal, effies op datum drukken, pijltje omhoog)

22 foto’s

2. IMG_9849

Dag 16-17-18-19 Langkawi

Nog wat foto's van de dagen in Langkawi, sommige van een niet zo goede kwaliteit, een foutje in de instelling, dus ja................. (voor de goede volgorde bij het verhaal, effies op datum drukken, pijltje omhoog)

68 foto’s

3. IMG_9444

Dag 13-14-15 Penang-Georgetown

Nu zijn we 3 nachtjes in Georgetown, een leuke historische stad op het eiland Penang. (voor de goede volgorde bij het verhaal, effies op datum drukken, pijltje omhoog)

79 foto’s

4. IMG_9222

Dag 11-12 Cameron Highlands

Nu zijn we 2 nachtjes in Cameron Highlands (om de goede volgorde van de foto's te krijgen 1x op datum drukken, staat pijltje omhoog en volgorde klopt dan met het verhaal)

73 foto’s

5. IMG_9076

Dag 9-10 Taman Negara Resort

Hier gaan we 2 nachten verblijven (om de goede volgorde van de foto's te krijgen 1x op datum drukken, staat het pijltje omhoog en volgorde klopt dan met het verhaal)

51 foto’s

6. IMG_8914

Dag 5-6-7-8 Kuala Lumpur

We gaan 3 volle dagen Kuala Lumpur verkennen (om de goede volgorde van de foto's te krijgen 1x op datum drukken, staat het pijltje omhoog en de volgorde klopt dan met het verhaal)

99 foto’s

7. Uitzicht vanaf ons balkon, de Church of St Francis Xavier

Dag 3-4 Melakka

Onze eerste 2 volle dagen in Maleisie, we starten in Melaka (om de goede volgorde van de foto's te krijgen 1x op datum drukken, staat pijltje omhoog en de volgorde klopt dan met het verhaal)

72 foto’s

8. Effe checken op ons heerlijke balkon

Dag 1- 2 Vertrek van huis en aankomst Melaka

Enkele foto's van het vertrek van huis en aankomst Melaka

17 foto’s